ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ E-SHOP – ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ECOMMERCE

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ E-SHOP – ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ECOMMERCE

Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις στη Ελλάδα και κατ επέκταση σε όλο τον σύγχρονο κόσμο, έχουν συστήσει ένα νέο μοντέλο εμπορίου με υψηλές απαιτήσεις που ανεβάζει τον δείκτη δυσκολίας για κάθε επιχείρηση που επιχειρεί το άλμα στο διαδίκτυο και αποφασίζει την κατασκευή e-shop.

Τα χαρακτηριστικά του νέου κόσμου όπως έχουν διαμορφωθεί από τη γενιά των millennials θέτουν μια σειρά από προκλήσεις σε κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα e-shop που στοχεύει σε πωλήσεις μέσα από το διαδίκτυο.

Ο κόσμος των ηλεκτρονικών πωλήσεων
ξεκινάει από τη Digiways.


Ζητήστε προσφορά

Σχεδίαση Eshop με βάση τον πελάτη

Είναι πολύ σημαντικό για κάθε νέο e-shop να αντιλαμβάνεται τον υποψήφιο πελάτη σαν έναν actual πελάτη με την ίδια λογική που λειτουργεί ένα φυσικό κατάστημα. Ωστόσο υπάρχουν σοβαρές διαφορές που λαμβάνουμε υπόψιν στην Digiways κατά τη διάρκεια της κατασκευής του e-shop σας

Responsive design

που συμβαδίζει με το προϊόν

Η online παρουσίαση ενός προϊόντος πρέπει να αντιστοιχεί στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, έτσι ώστε ο υποψήφιος πελάτης να βρει εύκολα όλες εκείνες τις πληροφορίες που θα τον κάνουν να ολοκληρώσει την αγορά. Γι’ αυτό τον λόγο είναι βασική προϋπόθεση να γίνει φιλική σχεδίαση με προσαρμογή (responsive design) σε κάθε τύπο οθόνης και συσκευής από τις οποίες μπορεί να μας επισκεφθεί ο χρήστης.

Εύκολη Χρήση

και λειτουργικότητα που διευκολύνει τις αγορές

Παρότι η δυνατότητα αγοράς από ένα e-shop προσφέρει στον υποψήφιο πελάτη την ευκαιρία να ψωνίσει ανά πάσα στιγμή όπου και να βρίσκεται, είναι απαραίτητο να εξασφαλίσουμε με την κατασκευή του e-shop ότι δεν θα τον αναγκάσουμε να περάσει πολλά στάδια προκειμένου να ολοκληρώσει τις αγορές του, ούτε φυσικά να συναντήσει εμπόδια που θα τον κάνουν να αισθανθεί άβολα με συνέπεια να εγκαταλείψει τη διαδικασία.

Συνεχής Υποστήριξη

που συμβαδίζει με το προϊόν

Η λειτουργία ενός e-shop είναι δυναμική γι’ αυτό και η συνεχής εξέλιξη και προσαρμογή σε όλες τις νέες τάσεις που αναπτύσσονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, εξασφαλίζει την μακροπρόθεσμη επιτυχία του. Η διαρκής παρέμβαση για ανάπτυξη νέων δυνατοτήτων και η βελτίωση της εμπειρίας που προσφέρεται στον επισκέπτη, αποτελούν βασικά πλεονεκτήματα που κάνουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα να ξεχωρίζει μέσα στον ανταγωνισμό, χτίζοντας μια βαθιά σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες του.

Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις στη Ελλάδα και κατ επέκταση σε όλο τον σύγχρονο κόσμο, έχουν συστήσει ένα νέο μοντέλο εμπορίου με υψηλές απαιτήσεις που ανεβάζει τον δείκτη δυσκολίας για κάθε επιχείρηση που επιχειρεί το άλμα στο διαδίκτυο και αποφασίζει την κατασκευή e-shop.
Τα χαρακτηριστικά του νέου κόσμου όπως έχουν διαμορφωθεί από τη γενιά των millennials θέτουν μια σειρά από προκλήσεις σε κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα e-shop που στοχεύει σε πωλήσεις μέσα από το διαδίκτυο.

Ο κόσμος των ηλεκτρονικών πωλήσεων
ξεκινάει από τη Digiways.

Ζητήστε προσφορά

Σχεδίαση Eshop με βάση τον πελάτη

Είναι πολύ σημαντικό για κάθε νέο e-shop να αντιλαμβάνεται τον υποψήφιο πελάτη σαν έναν actual πελάτη με την ίδια λογική που λειτουργεί ένα φυσικό κατάστημα. Ωστόσο υπάρχουν σοβαρές διαφορές που λαμβάνουμε υπόψιν στην Digiways κατά τη διάρκεια της κατασκευής του e-shop σας

devices

Responsive design
που συμβαδίζει με το προϊόν

Η online παρουσίαση ενός προϊόντος πρέπει να αντιστοιχεί στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, έτσι ώστε ο υποψήφιος πελάτης να βρει εύκολα όλες εκείνες τις πληροφορίες που θα τον κάνουν να ολοκληρώσει την αγορά. Γι’ αυτό τον λόγο είναι βασική προϋπόθεση να γίνει φιλική σχεδίαση με προσαρμογή (responsive design) σε κάθε τύπο οθόνης και συσκευής από τις οποίες μπορεί να μας επισκεφθεί ο χρήστης.

devices

Εύκολη χρήση
και λειτουργικότητα που διευκολύνει τις αγορές

Παρότι η δυνατότητα αγοράς από ένα e-shop προσφέρει στον υποψήφιο πελάτη την ευκαιρία να ψωνίσει ανά πάσα στιγμή όπου και να βρίσκεται, είναι απαραίτητο να εξασφαλίσουμε με την κατασκευή του e-shop ότι δεν θα τον αναγκάσουμε να περάσει πολλά στάδια προκειμένου να ολοκληρώσει τις αγορές του, ούτε φυσικά να συναντήσει εμπόδια που θα τον κάνουν να αισθανθεί άβολα με συνέπεια να εγκαταλείψει τη διαδικασία.

devices

Συνεχής υποστήριξη
και εξέλιξη του e-shop

Η λειτουργία ενός e-shop είναι δυναμική γι’ αυτό και η συνεχής εξέλιξη και προσαρμογή σε όλες τις νέες τάσεις που αναπτύσσονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, εξασφαλίζει την μακροπρόθεσμη επιτυχία του. Η διαρκής παρέμβαση για ανάπτυξη νέων δυνατοτήτων και η βελτίωση της εμπειρίας που προσφέρεται στον επισκέπτη, αποτελούν βασικά πλεονεκτήματα που κάνουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα να ξεχωρίζει μέσα στον ανταγωνισμό, χτίζοντας μια βαθιά σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες του.

layout
Διασύνδεση με την μηχανή αναζήτησης skroutz.gr

Σας παρέχετε η δυνατότητα διασύνδεσης του καταστήματος σας με την πλατφόρμα αναζήτησης Skroutz, ώστε να έχετε στα χέρια σας έναν ακόμα τρόπο προώθησης των προϊόντων σας σε ένα ευρύ κοινό.

commerce-and-shopping - col-2
Διασύνδεση με ERP

Συνδέουμε την πλατφόρμα του e-shop με όλα τα ERP και εμπορικά προγράμματα της αγοράς, επιτυγχάνοντας εύκολη καταχώριση των προϊόντων μόνο σε ένα σύστημα, με αυτόματη ενημέρωση του ηλεκτρονικού καταστήματος, ακόμα και για προϊόντα που πωλούνται από το φυσικό κατάστημα ή τηλεφωνικά, όπως και αυτόματη καταχώριση των στοιχείων απόδειξης ή τιμολογίου στο πρόγραμμα εμπορικής διαχείρισης

shopping-cart-column-1
Πληρωμές μέσω πιστωτικών καρτών & Paypal

Για κάθε e-shop η δυνατότητα επιλογής πληρωμής με χρήση πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών αποτελεί μονόδρομο. Στατιστικά 8 στους 10 χρήστες επιλέγουν να ολοκληρώσουν τις παραγγελίες τους μέσω χρήσης ηλεκτρονικής πληρωμής έναντι της αντικαταβολής. Η έμπειρη developing ομάδα της Digiways παρέχει λύσεις διασύνδεσης ηλεκτρονικού καταστήματος με οποιαδήποτε Ελληνική τράπεζα.

commerce-and-shopping - col-2
SMS Marketing

Το SMS Marketing χρησιμοποιεί μηνύματα κειμένου SMS για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών στους καταναλωτές με στόχο την αύξηση των πωλήσεων της επιχείρησης. Το περιεχόμενο των μηνυμάτων έχει σχέση με την ενημέρωση των καταναλωτών για προσφορές, νέα προϊόντα ή υπηρεσίες. Το SMS στατιστικά έχει μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα σχετικά με άλλα εργαλεία όπως το email, άρα με την χρήση της συγκεκριμένης υπηρεσίας πετυχαίνετε μεγαλύτερο concersion rate (ποσοστό αποσταλμένων μηνυμάτων που μετουσιώθηκαν σε πώληση)

layout
SMS Alert

Με την χρήση του συγκεκριμένου εργαλείου, αποστέλλονται αυτοματοποιημένα SMS στους πελάτες σας, που τους ενημερώνουν για τις σημαντικές πληρογορίες που αφορούν τα στάδια εξέλιξης των παραγγελιών τους, ανεξάρτητα από την αποστολή email.

commerce-and-shopping - col-2
Εγκατελειμένο Καλάθι αγορών

Στόχος της υπηρεσίας είναι να μετατρέψει σε πελάτη έναν επισκέπτη, παρ’όλο που δεν ολοκλήρωσε την παραγγελία του. Μέσω του συγκεκριμένου εργαλείου ο υποψήφιος πελάτης ενημερώνεται μέσω αυτοματοποιημένων emails για τη μη ολοκλήρωση της παραγγελίας του, όπως και για πιθανή έκπτωση εάν προχωρήσει σε αυτήν (ο μηχανισμός των ενημερώσεων διαμορφώνεται βάσει του Marketing Plan που έχετε επιλέξει)

layout
Διασύνδεση με την μηχανή αναζήτησης skroutz.gr

Σας παρέχετε η δυνατότητα διασύνδεσης του καταστήματος σας με την πλατφόρμα αναζήτησης Skroutz, ώστε να έχετε στα χέρια σας έναν ακόμα τρόπο προώθησης των προϊόντων σας σε ένα ευρύ κοινό.

commerce-and-shopping - col-2
Διασύνδεση με ERP

Συνδέουμε την πλατφόρμα του e-shop με όλα τα ERP και εμπορικά προγράμματα της αγοράς, επιτυγχάνοντας εύκολη καταχώριση των προϊόντων μόνο σε ένα σύστημα, με αυτόματη ενημέρωση του ηλεκτρονικού καταστήματος, ακόμα και για προϊόντα που πωλούνται από το φυσικό κατάστημα ή τηλεφωνικά, όπως και αυτόματη καταχώριση των στοιχείων απόδειξης ή τιμολογίου στο πρόγραμμα εμπορικής διαχείρισης

shopping-cart-column-1
Πληρωμές μέσω πιστωτικών καρτών & Paypal

Για κάθε e-shop η δυνατότητα επιλογής πληρωμής με χρήση πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών αποτελεί μονόδρομο. Στατιστικά 8 στους 10 χρήστες επιλέγουν να ολοκληρώσουν τις παραγγελίες τους μέσω χρήσης ηλεκτρονικής πληρωμής έναντι της αντικαταβολής. Η έμπειρη developing ομάδα της Digiways παρέχει λύσεις διασύνδεσης ηλεκτρονικού καταστήματος με οποιαδήποτε Ελληνική τράπεζα.

commerce-and-shopping - col-2
SMS Marketing

Το SMS Marketing χρησιμοποιεί μηνύματα κειμένου SMS για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών στους καταναλωτές με στόχο την αύξηση των πωλήσεων της επιχείρησης. Το περιεχόμενο των μηνυμάτων έχει σχέση με την ενημέρωση των καταναλωτών για προσφορές, νέα προϊόντα ή υπηρεσίες. Το SMS στατιστικά έχει μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα σχετικά με άλλα εργαλεία όπως το email, άρα με την χρήση της συγκεκριμένης υπηρεσίας πετυχαίνετε μεγαλύτερο concersion rate (ποσοστό αποσταλμένων μηνυμάτων που μετουσιώθηκαν σε πώληση)

layout
SMS Alert

Με την χρήση του συγκεκριμένου εργαλείου, αποστέλλονται αυτοματοποιημένα SMS στους πελάτες σας, που τους ενημερώνουν για τις σημαντικές πληρογορίες που αφορούν τα στάδια εξέλιξης των παραγγελιών τους, ανεξάρτητα από την αποστολή email.

commerce-and-shopping - col-2
Εγκατελειμένο Καλάθι αγορών

Στόχος της υπηρεσίας είναι να μετατρέψει σε πελάτη έναν επισκέπτη, παρ’όλο που δεν ολοκλήρωσε την παραγγελία του. Μέσω του συγκεκριμένου εργαλείου ο υποψήφιος πελάτης ενημερώνεται μέσω αυτοματοποιημένων emails για τη μη ολοκλήρωση της παραγγελίας του, όπως και για πιθανή έκπτωση εάν προχωρήσει σε αυτήν (ο μηχανισμός των ενημερώσεων διαμορφώνεται βάσει του Marketing Plan που έχετε επιλέξει)